Podcast: "30 minutter med"

Hva i helsike gikk galt i Egersund, Endre Eide?

Annonse:

Podcasten "30 minutter med" er tilbake med en ny episode og denne gangen er det hovedtrener Endre Eide som er gjest i studio. 

Lookalikes og målsetninger

Eide begynner å bli husvarm i klubben etter å ha returnert "hjem" i slutten av april og forteller i denne episoden om hvordan det er å være hovedtrener for en klubb han selv har vært supporter av siden ungdommen. Samtalen strekker seg godt på overtid og kvinnerheringen er også innom:

  • Dobbeltgjengere
  • Trenerforbilder
  • Hvor punch man er i hodet som fotballtrener
  • Opprykksambisjoner
  • Arbeidsfordeling i trenerteamet

og

  • Hva som gikk galt i Egersund

Her finner du episoden

Lytt til episoden her (Podbean) eller i Spotify.

Annonse fra Obos-ligaen: