Podcast: "30 minutter med"
Hva i helsike gikk galt i Egersund, Endre Eide? Podcast
Podcasten "30 minutter med" er tilbake med en ny episode og denne gangen er det hovedtrener Endre Eide som er gjest i studio.
Lookalikes og målsetninger
Eide begynner å bli husvarm i klubben etter å ha returnert "hjem" i slutten av april og forteller i denne episoden om hvordan det er å være hovedtrener for en klubb han selv har vært supporter av siden ungdommen. Samtalen strekker seg godt på overtid og kvinnerheringen er også innom:
- Dobbeltgjengere
- Trenerforbilder
- Hvor punch man er i hodet som fotballtrener
- Opprykksambisjoner
- Arbeidsfordeling i trenerteamet
og
- Hva som gikk galt i Egersund